Online-Knihy.sk

Online-Knihy.sk

    11.99€
    (361.21 Sk)
    6.9€
    (207.87 Sk)
    5.9€
    (177.74 Sk)
Prihlasovacie meno:

Heslo:

Marketing služieb

Marketing služieb
Autor:Jaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová, Miroslava Kostková
Vydavateľstvo:Ing. Miroslav Mračko - EPOS
Rok vydania:2006
Formát:Počet strán: 302 strán Väzba: pevná väzba Rozmer: 146×210 mm Hmotnosť: 480 g Jazyk: slovenský jazyk
Spoločenský vývoj prechádza od masovej výroby a spotreby potravín, cez masovú výrobu a spotrebu iných hmotných statkov (predmetov dlhodobej spotreby) ku spotrebe služieb. Služby začínajú predstavovať podstatnú časť výdavkov domácností a podnikov. Nárast spotreby služieb je ovplyvňovaný spoločenským rozvojom, rastom produktivity práce, zmenami vo sfére výroby, neustálou modifikáciou spotrebných predmetov, kultúrnym rozvojom človeka, zmenou životného štýlu, zmenou hodnotovej štruktúry a ďalšími faktormi. Obdobie posledných desaťročí minulého storočia sa často označuje aj ako obdobie rozvoja služieb. Svedčí o tom rozvoj služieb na strane ponuky, ale aj rozvoj dopytu po službách. Z uvedených dôvodov sa teórii a praxi poskytovania služieb v posledných rokoch venuje pozornosť aj u nás. Viaceré publikácie sa venujú manažmentu služieb, teórii služieb, kvalite služieb, ekonomike služieb alebo marketingu služieb. K poslednej uvedenej oblasti zaraďujeme aj túto publikáciu, ktorú ponúkame čitateľom zaujímajúcim sa o oblasť služieb. Autori nemali za cieľ venovať sa do detailov základným poučkám marketingu. Spoliehajú na to, že čitateľ, ktorý siahne po tejto knihe, už poznatky o základoch marketingu má a že jeho cieľom bude získať hlbšie vedomosti špecificky o marketingu služieb.
Stará cena: 14.57 €
Nová cena: 12.9 € (388.63 Sk)
2010 © Kníhkupectvo Hviezdoslav - Všetky práva vyhradené | micarp.sk
Najnakup.sk
Knihy
Pesiazona.sk
Tovar.sk
NajVyber.sk